Провадження
60959856
Марка легкового авто
OPEL
Модель
ZAFIRA
Pік випуску
2001
Колір
синій
Oб'єм двигуна, см. куб.
1995
Номер кузову
W0L0TGF7512278177
Вид пального
Дизель
Пробіг
Комплектація
Базова
Додаткові відомості
Технічний паспорт та ключі відсутні.
Легковий автомобіль OPEL ZAFIRA , 2001 р.в., ДНЗ ВІ1459СТ, № кузова( шасі,рама): W0L0TGF7512278177.
Автомобіль синього кольору, По всьому периметру автомобіля наявні незначні сліди потертості від використання та сколи. Салон в задовільному стані.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
Немає учасників
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Плужник Андрій Вікторович,тел. (066)6852442
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Крюківський відділ державної виконавчої служби у місті Кременчуці Кременчуцького району Полтавської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції