Час серверу:
Чернівецька обл., Хотинський р-н, с. Бочківці, вул. Головна, буд.3 (вул. Головна, 3-А)
Рухоме майно в кількості 254 одиниць (виробниче обладнання, верстати), розташоване за адресою: Чернівецька обл., Хотинський р-н, с.Бочківці, вул.Головна, буд.3 (нова адреса - Чернівецька обл., Чернівецький р-н, с.Бочківці, вул.Головна, 3-А (ріш. Топорівської с/р Чернівецького р-ну Чернівецької обл від 29.10.2021 №49-13/21 "Про впорядкування адресної частини")).
Перелік рухомого майна та його опис розташовано в розділі "Вкладення".
Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 440 814,00 грн. (чотириста сорок тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 1 224,00 грн.
Послуги Виконавця у розмірі 1,5% (півтора відсотка) від ціни продажу Майна (лоту), в т.ч. ПДВ, покладаються на Переможця електронних торгів (далі також – Переможець).
Договір купівлі-продажу Майна укладається в письмовій формі у вигляді єдиного документа і не підлягає нотаріальному посвідченню.
Повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця, повинен бути здійснений у строк 10 (десять) робочих днів з дня розміщення Виконавцем протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець повинен відкрити рахунок у АТ «Укрексімбанк», розмістити на ньому грошові кошти у сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснити (ініціювати) переказ грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника.
За результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір купівлі-продажу Майна.
Договір купівлі-продажу Майна між Замовником та Переможцем аукціону укладається протягом 30 календарних днів з дня, наступного після дня закінчення електронних торгів (аукціону), але не раніше здійснення Переможцем електронних торгів (аукціону) повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця. Строк укладання договору купівлі-продажу Майна може бути продовжений за домовленістю сторін, шляхом обміну листами, але не пізніше дати закінчення строку дії звіту суб’єкта оціночної діяльності про незалежну оцінку ринкової вартості майна, що входить до складу Лоту.
Замовник має право відмовитись від укладення з Переможцем аукціону договору купівлі-продажу Майна з підстав, визначених Замовником на власний розсуд, без надання будь-яких пояснень і без будь-якої відповідальності для Замовника.
Замовник має право на скасування аукціону на будь-якому етапі його проведення, але до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна, при цьому Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності.
Перехід права власності на Майно виникає у покупця з дати підписання уповноваженими представниками сторін зі скріпленням їх підписів відбитками печаток сторін (за наявності) акту приймання-передачі Майна.
Умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається Регламентом ЕТС.
Додаткові умови проведення Електронних торгів:
Перелік документів, що надаються Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:
1.Переможець електронних торгів (резидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Виконавцем на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось,
- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорта та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номера); якщо особа відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відповідну відмітку в паспорті – надається копія сторінки паспорта з відповідною відміткою/копія іншого документа, що підтверджує такий факт), засвідчені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), засвідчені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) – для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
2. Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Виконавцем на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставлення апостиля, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
• витягу з торговельного, банківського або судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
• установчого документа юридичної особи;
• внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
• документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
- копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчену нотаріально або особою, яка видала оригінал такого документа, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
- копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, та фізичних осіб);
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.
3. Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
- довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).
Список учасників:
Відповідальна особа Замовника – Михненко Сергій, моб.тел.: (050) 620 12 29, smikhnenko@eximb.com