Добровільний продаж. Рухоме майно у кількості 4 од., розташоване за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 127
Стан аукціона: Торги не відбулися
Номер лоту: 552551
Дата проведення аукціону: 24 Червня 2024 09:00
Дата закінчення торгів: 24 Червня 2024 18:00
Дата закінчення подання заявок: 23 Червня 2024 09:00
Стартова ціна: 83 400.00 грн.
Гарантійний внесок: 8 340.00 грн.
Крок аукціону: 834.00 грн.
Область: м.Київ
Місцезнаходження майна:

м. Київ, вул. Антоновича, 127

Дата публікації: 24 Травня 2024 10:27
Протокол торгів: Протокол

Рухоме майно (обладнання для їдальні) у кількості 4 од.
Адреса зберігання: м. Київ, вул. Антоновича, 127.

Перелік рухомого майна та його опис наведено в розділі "Вкладення".

Початкова ціна продажу Майна на аукціоні – початкова (стартова) ціна продажу майна - 83 400,00 грн. (вісімдесят три тисячі чотириста гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 13 900,00 грн.

Договір купівлі-продажу Майна укладається в письмовій формі у вигляді єдиного документа і не підлягає нотаріальному посвідченню.

Повний розрахунок Переможцем електронних торгів за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця, повинен бути здійснений у строк 10 (десять) робочих днів з дня розміщення Виконавцем протоколу на Веб-сайті (https://setam.net.ua/), але у будь-якому випадку до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна. З метою здійснення повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно Переможець повинен відкрити рахунок у АТ «Укрексімбанк», розмістити на ньому грошові кошти в сумі, визначеній у протоколі Електронних торгів, та здійснити (ініціювати) переказ грошових коштів з такого рахунку на рахунок Замовника.

За результатами Електронних торгів між Переможцем та Замовником укладається договір купівлі-продажу Майна.

Договір купівлі-продажу Майна між Замовником та Переможцем аукціону укладається протягом 30 робочих днів з дня, наступного після дня закінчення електронних торгів (аукціону), але не раніше здійснення Переможцем електронних торгів (аукціону) повного розрахунку за придбане на аукціоні Майно, включаючи оплату послуг Виконавця. Строк укладання договору купівлі-продажу Майна може бути продовжений за домовленістю сторін, але не пізніше дати закінчення строку дії звіту суб’єкта оціночної діяльності про незалежну оцінку ринкової вартості майна, що входить до складу Лоту.

Замовник має право відмовитись від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу Майна у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

У разі відмови Замовника від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про його негативну ділову репутацію, а також у випадках, передбачених Законами України «Про банки і банківську діяльність», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», сплачений Переможцем гарантійний внесок Виконавець повертає Переможцю у повному обсязі не пізніше ніж через 10 банківських днів з дня, коли Виконавець отримав письмове повідомлення від Замовника про відмову від укладення з Переможцем договору купівлі-продажу.

Перехід права власності на Майно виникає у покупця з дати підписання уповноваженими представниками сторін зі скріпленням їх підписів відбитками печаток сторін (за наявності) акту приймання-передачі Майна.

Замовником можуть бути скасовані Електронні торги на будь-якому етапі (будь-якій стадії) їх проведення, але до моменту укладення договору купівлі-продажу Майна, при цьому Замовник у такому випадку не нестиме будь-якої відповідальності.

Умови та порядок визнання Електронних торгів з продажу Майна Замовника такими, що не відбулися, а також порядок та умови повернення сплачених Учасниками гарантійних внесків визначається Регламентом ЕТС.

Додаткові умови проведення Електронних торгів:

Перелік документів, що надаються Переможцем електронних торгів та вимоги їх оформлення:

1.Переможець електронних торгів (резидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Виконавцем на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копію установчих документів (статуту/засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось,
- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо), засвідчену підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію паспорта та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номера); якщо особа відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відповідну відмітку в паспорті – надається копія сторінки паспорта з відповідною відміткою/копія іншого документа, що підтверджує такий факт), засвідчені належним чином власноруч особою, що є їх власником (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії рішень відповідних органів управління Переможця електронних торгів (разом з документами, що підтверджують склад та повноваження таких органів управління) на підписання відповідних документів, укладення договору купівлі-продажу (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено чинним законодавством України та/або внутрішніми нормативними документами Переможця електронних торгів), протоколу про підсумки голосування, що є додатком до відповідного рішення загальних зборів акціонерів Переможця, та доказів публікації в офіційному друкованому виданні повідомлення про проведення загальних зборів (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів акціонерів), доказів повідомлення учасників Переможця про скликання загальних зборів учасників товариства (у разі надання до Замовника рішення загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю), засвідчені підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності) (для юридичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ, засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця електронних торгів (за наявності) – для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які є платниками ПДВ)/витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- довідку про відсутність/наявність судимості у Переможця електронних торгів (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів купівлі-продажу, чинну на дату її надання до Замовника;
- довідку/копію довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, про відсутність в реєстрі відомостей про Переможця електронних торгів (засвідчену належним чином підписом керівника або уповноваженої особи та відбитком печатки Переможця (за наявності));
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

2. Переможець електронних торгів (нерезидент) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розміщення Виконавцем на веб-сайті (https://setam.net.ua/) протоколу про проведення Електронних торгів, надає Замовнику в паперовому вигляді:
- копії легалізованих або засвідчених шляхом проставлення апостиля, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), та засвідчених нотаріально:
• витягу з торговельного, банківського або судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження;
• установчого документа юридичної особи;
• внутрішніх нормативних документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління Переможця щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління Переможця на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми нормативними документами Переможця);
• документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо);
- копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчену нотаріально або особою, яка видала оригінал такого документа, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби не зареєстрована, підписаний особою, уповноваженою підписувати такі документи, та скріплений відбитком печатки юридичної особи (за наявності);
- копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, та фізичних осіб);
- довідку про відкриття рахунку в АТ «Укрексімбанк»;
- інші документи на вимогу Замовника, необхідні для укладення договору купівлі-продажу Майна.

3. Переможець електронних торгів (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), з яким за наслідками проведених Електронних торгів укладатиметься договір купівлі-продажу Майна, в день укладення відповідного договору надає до Банку в паперовому вигляді:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для резидентів);
- довідку про відсутність змін в документах, що надані Переможцем Замовнику відповідно до цих умов, з дати їх складання, що має бути викладена на бланку Переможця, підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена відбитком печатки Переможця (за наявності).

Реєстраційний номер лота: 552551 (уцінено лот № 549204)
Категорія: Обладнання
Відомості про обтяження майна:

Список учасників:

  • Учасник 1 Відхилено - несплата гарантійного внеску 27 Травня 2024 11:02:25
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача

Відповідальна особа Замовника – Михненко Сергій, моб.тел. (050) 620 12 29, smikhnenko@eximb.com


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Електронні торги за даним лотом відбуваються згідно з ПОРЯДКОМ реалізації майна шляхом проведення електронних торгів (добровільний продаж), який розміщено на сайті. Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. Розмір гарантійного внеску становить 10% від стартової ціни лоту. Винагорода організатору не входить у ціну продажу і сплачується окремо. Розмір винагороди організатора 1,5%.
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
АТ “Державний експортно-імпортний банк України”