Час серверу:
Черкаська обл., смт. Ірдинь, вулиця Щорса (Гайдамацька), буд. 1
Повторний аукціон з продажу майна.
Голландський аукціон.
В даному лоті застосовується процедура проведення електронних торгів з пониженням ціни.
З можливістю зниження початкової вартості до граничного рівня, що становить 2 432 591 (Два мільйони чотириста тридцять дві тисячі п'ятсот дев'яносто одна) грн, 99 коп.
Кількість кроків - 70.
Крок зниження становить: 1% (81 086,39) грн.
Комплекс будівель та споруд загальною площею 6516,7 кв. м, за адресою: Черкаська обл., смт. Ірдинь, вулиця Щорса (Гайдамацька), буд. 1.
Встановлені обмеження: немає.
Операції з продажу даного об’єкту, що підлягають оподаткуванню (ПДВ).
Винагорода Виконавця за проведення електронних торгів сплачується Переможцем електронних торгів шляхом вирахування з гарантійного внеску. Винагорода Виконавця не зараховується в рахунок суми, яку переможець торгів має сплатити Замовнику. При цьому, зобов’язання переможця торгів щодо оплати придбаного майна (лоту) перед Замовником збільшується на суму винагороди Виконавця. Залишок гарантійного внеску перераховується Виконавцем на рахунок Замовника.
У разі відмови переможця електронних торгів від підписання Протоколу про визначення переможця та/або договору купівлі-продажу майна з Замовником та/або сплати коштів за придбане на електронних торгах майно - гарантійний внесок йому не повертається.
Кінцевий розрахунок розміру ПДВ здійснюється за результатами проведення аукціону, відповідно до Протоколу про результати аукціону із урахуванням вимог податкового законодавства України, чинного на момент продажу Майна.
Витрати, пов’язані з укладенням, нотаріальним посвідченням Договору купівлі-продажу, сплачує Продавець. Витрати, пов’язані з державною реєстрацією права на нерухоме майно в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та оплата внеску до Пенсійного фонду (в розмірі 1 %) покладається на Покупця, який повинен бути сплачений до моменту підписання договору купівлі – продажу.
Дата затвердження Протоколу зазначається в Протоколі та є датою підписання протоколу Замовником аукціону.
Договір купівлі – продажу майна укладається Замовником аукціону з Переможцем аукціону у строк не пізніше ніж 5 (п’ять) банківських днів з дати затвердження Протоколу.
Повний розрахунок між Переможцем аукціону та Замовником за придбане на аукціоні Майно здійснюється у строк не пізніше дати укладання Договору купівлі – продажу.
Реквізити для сплати Переможцем аукціону різниці між ціною продажу Майна та сумою гарантійного внеску: рахунок IBAN UA663204780000000000037390204, код банку 320478, код ЄДРПОУ 23697280.
Список учасників:
Немає учасників
Порядок ознайомлення з майном та контакти відповідальної особи: домовитись щодо огляду майна та отримати інформацію про майно можливо за тел.: (044) 594-11-09 до 31.12.2024 включно