Офісні крісла Jupiter в кількості 4 штуки.
Б/В в доброму стані. Ліфти працюють, колеса цілі. Зберігаються у теплому приміщені на 4 поверсі. Ціна за 4 штуки.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
16 Квітня 2024 09:08:44
-
Учасник 2
Переможець
16 Квітня 2024 13:16:20
-
Учасник 3
Відхилено - несплата гарантійного внеску
16 Квітня 2024 18:59:01
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Контактні дані особи за ознайомлення з майном: +38 068 125 89 62, office@re-finance.com.ua
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно: 1.Зареєструватися в системі; 2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів. 3.Сплатити гарантійний внесок. 4. Винагорода організатору не входить продажу і сплачується окремо. Винагорода Організатора за проведення електронних торгів становить 5%.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «0-800-335-754», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
ПрАТ "Агентство по рефінансуванню житлових кредитів"