Провадження
67929442
Сума податків та зборів, що підлягають сплаті при переміщенні майна через митний кордон України
8955.30
Спортивні кофти « Giacca Tuta Macron Nixi Fuii zip тор» в кількості шістнадцять штук різних розмірів. Країна виробництва - невідома.
|
шт.
|
16
|
Спортивні штани « Pantalone Tuta Macron Abydos Pant» в кількості шістнадцять шук різних розмірів. Країна виробництва - невідома.
|
шт.
|
16
|
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
4 Червня 2023 10:47:01
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у організатора - ДП «СЕТАМ»
Закарпатська філія ДП "СЕТАМ", тел. 050-399-20-52
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції