Кадастровий номер земельної ділянки
Предмет іпотеки
Ні
Повторний аукціон з продажу майна.
Учасники аукціону можуть висувати свої цінові пропозиції тільки у вигляді особливої ставки.
Особлива ставка може подаватися через Веб-сайт електронних торгів одноразово кожним учасником та повинна бути рівною або більшою за стартову ціну лота.
Голландський аукціон.
В даному лоті застосовується процедура проведення електронних торгів з пониженням ціни.
З можливістю зниження початкової вартості до граничного рівня, що становить 2 946 276 (Два мільйони дев'ятсот сорок шість тисяч двісті сімдесят шість) грн, 45 коп.
Кількість кроків - 58.
Крок зниження становить: 1% (70 149,45) грн.
Комплекс будівель та споруд загальною площею 6516,7 кв. м, за адресою: Черкаська обл., смт. Ірдинь, вулиця Щорса (Гайдамацька), буд. 1.
Встановлені обмеження: кадастровий номер земельної ділянки, на якій розташоване нерухоме майно, не занесений на кадастрову мапу.
Операції з продажу даного об’єкту підлягають оподаткуванню (ПДВ).
Кінцевий розрахунок розміру ПДВ здійснюється за результатами проведення аукціону, відповідно до Протоколу про результати аукціону з урахуванням вимог податкового законодавства України, чинного на момент продажу Майна.
Витрати пов’язані з оплатою збору до Пенсійного фонду покладаються на Покупця та повинні бути сплачені до моменту підписання договору купівлі – продажу.
Дата затвердження Протоколу зазначається в Протоколі та є датою підписання протоколу Замовником аукціону.
Договір купівлі – продажу майна укладається Замовником аукціону з Переможцем аукціону у строк не пізніше ніж 5 (п’ять) банківських днів з дати затвердження Протоколу.
Повний розрахунок між Переможцем аукціону та Замовником за придбане на аукціоні Майно здійснюється у строк не пізніше дати укладання Договору купівлі – продажу.
Реквізити для сплати Переможцем аукціону різниці між ціною продажу Майна та сумою гарантійного внеску:рахунок IBAN UA663204780000000000037390204, код банку 320478, код ЄДРПОУ 23697280.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
25 Листопада 2022 12:25:49
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Домовитись щодо огляду майна та отримати інформацію про майно можливо за тел.: (044) 594-11-09 до 31.12.2022 включно
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами ДП «СЕТАМ», код ЄДРПОУ 39958500, п/р 26004301066571 в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО322669
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Електронні торги за даним лотом відбуваються згідно з ПРАВИЛАМИ проведення електронних торгів, які розміщено на сайті. Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі;
2.Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів.
3.Сплатити гарантійний внесок.
Розмір гарантійного внеску становить 10% від стартової ціни лоту.
Винагорода організатора не входить у ціну продажу і сплачується окремо.
З 05.05.20 винагорода організатора залежить від ціни продажу майна і складає:
По торгам, що відбулись до 2.12.2021 - 5%- якщо ціна продажу до 4 000 000 грн; 3% - якщо ціна продажу від 4 000 000 грн до 64 000 000 грн, 1,5% - якщо ціна продажу більше 64 000 000 грн. від ціни продажу майна за результатами торгів, якщо інше не погоджено з Замовником.
По торгам, що відбулись, або відбуватимуться після 02.12.2021 - 3,5%- якщо ціна продажу до 4 000 000 грн; 2,5% - якщо ціна продажу від 4 000 000 грн до 64 000 000 грн, 1,5% - якщо ціна продажу більше 64 000 000 грн. від ціни продажу майна за результатами торгів, якщо інше не погоджено з Замовником.
Організатор забезпечує допуск до електронних торгів усіх осіб, стосовно яких надійшло підтвердження щодо сплати ними гарантійного внеску не пізніше строку завершення подання заявок. Витрати, пов'язані з оплатою збору до ПФ (в розмірі 1%) покладаються на переможця аукціону, та повинні бути сплачені до моменту підписання договору купівлі-продажу. Витрати пов'язанні з укладенням та нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу та державної реєстрації права на нерухоме майно в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно сплачує замовник..
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство “СЕТАМ”, м. Київ, вул. Стрілецька, 4-6, тел. 0-800-335-754, працює щоденно крім вихідних та святкових з 09.00 год. до 18.00 год., електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
АБ «УКРГАЗБАНК»