Провадження
53256245
Велосипед марки "Україна", бірюзового кольору (перефарбований у бірюзовий колір), чоловічого типу, б/в. Щитки на передньому та задньому колесах тріснуті, перефарбовані у білий колір, сідло потребує заміни. Наявні подряпини, іржа. В задовільному стані.
Вкладення відсутнє
Список учасників:
-
Учасник 1
Відхилено - несплата гарантійного внеску
8 Квітня 2017 12:15:33
-
Учасник 2
Відхилено - несплата гарантійного внеску
16 Квітня 2017 19:24:05
Порядок ознайомлення з майном:
Ознайомлення у зберігача
Майно зберігається у Великописарівському відділенні поліції. Ознайомлення з понеділка до п'ятниці з 9.00 до 17.00. Довідки за телефоном 05457-5-10-05.
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон 0-800-335-754, електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Великописарівський відділ державної виконавчої служби в Охтирському районі Сумської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції